2 dagar kvar

God Morgon
Äntligen har jag tagit mig tid till att packa färdigt allt, det är skönt nu kan man bara ta det lugnt och njuta av det sista dagarna innan flytten. Städade mitt rum och toan igår också så rent som det blev då har det nog aldrig varit. Men vad gör man inte så att mamma slipper städa sen.
Avslutade även gårdagen mycket bra, och jag hoppas att det var lite uppskattat ;)

Men nu är det en ny dag som man ska försöka planera upp så man hinner med något kul, så har någon förslag på något trevligt man kan hitta på idag?
Annar blir det väl till att sitta och måla hela dagen kanske, och lyssna på skön musik.
Var ute i garaget en stund och sprayade klart ramarna och tog bort pappret fårn spegeln jag prayade för ett tag sedan, och den blev ju lyckad NOT. Den ser ju helt B ut så får väl försöka fixa tilldet också.
Sen vore en bra idee att börja rensa i datorn kanske? så att inte minnet blir helt överbelastat, eller juste det är det ju redan.

Hugs&Kises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0