Sol, bikini omgiven av 2 meter snö

Efter en härlig dag i Zauchensee med mycket skidåkning 3,2 mil så satte vi oss ute i solen och steekte i bikini. Mycket härligt men man kan inte tro att det skulle gå med tanke på att man är omgiven av 2 meter snö vart man än går så det såg nog lite roligt ut. 
 







En lift nära döden :P


Varmt;)

Måste bara tillägga att jag körde bil i Alperna igår, på serpentinvägarna, sen hamnade vi mitt i ett jordskrede men den situatinen förbi alla brandbilar och traktorer på den smala vägen klarade jag av galant :)

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Emmie

Min helg var väldigt lugnt, varit på utflykt och sådant :) Vad gjorde du?

2009-04-08 @ 08:47:29
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0