Jag kommer tillbaka

Idag har det varit en häktisk dag, först möte på banken, vidare till vårdcentralen där man fick tillbringa en timme för att vänta på syrran.
Sedan var det precis att jag hann vem och äta lite och fixa iordning innan jag själv skulle iväg till doktorn på årlig kontroll, jag kan inte fatta varför det ska vara så bra med det helt meningslöst, fick i alla fall konstaterat att jag fortfarande är damm allergisk.
Sedan åkte jag hem och tog det lugnt eller det gjorde jag inte ringde lite samtal, fixade med papper och började skriva mitt personliga brev till ky utbildningen hoppas jag hinner klart :)

Men det härligaste av alla var långpromenaden med Fia i det vackra vädret vi har haft idag, så underbart väder man kan ha ibland :) hoppas att det håller i sig riktigt länge nu.

NU har jag precis städat klart hela mitt rum från grunden så här fint har det nog inte varit på flera veckor, inget damm på golvet och rent och fint överallt, det är ganska märkligt att jag inte har regaerat något för så dammit som det har varit har det nog aldrig varit förut.

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan men syrran och kolla på 90210 det var ett tag sedan, och äta god blåbärspaj pappa har gjort :)

Funderar på att ligga lite lågt med bloggen och skriva när jag hinner har inte så mycket inspiration til latt skriva just nu:) så det får bli någon sorts nystart till sommaren eller något när jag förhoppningsvis har mer tid ganska tajt med tiden nu i nnan studenten och allt ska bli färdigt :) så håll ut ;)

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0