Dålig uppdatering

Ojoj nu har jag inte varit så duktig på att uppdatera min blogg har har tappat läsare. . måste försöka bli en liten bättrning på det men det är lite svårt att hinna med allt man vill göra när det är fullt upp med saker som måste göras i första hand.
Men idag har det varit en toppen dag måste jag säga, Började med en halvseg dag iskolan men den lyckades jag ta mig igenom utan några större problem.
Efter skolan begav jag mig till gymmet och tränade på crosstrainern i ca 40 minuter mycekt hårt pass.
Sedan kom min Baldejt , lite pirrigt att träffa han för det var första gången sedan vi bestämmde att vi skulle gå tillsammans. MEn det var trevligt att träffas så vi gick runt lite och snakcade.
Men det var inte nog med träning, var ute och sprang en ganska lång runda med min rumskompis innan idag också :) mycket härligt man känner sig så piggeferåt, så jag lyckades få ett städryck under våran springtur så nu har jag städat allt från grund och botten. Duktigt Sofia så ska det se ut.

Nu ska jag sätta mig ner och fundera ut något bra sätt man kan uppdatera bloggen med så att den blir lite roligare och lockar läsate :) några tips?

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0