Stressig morgon !

God Morgon! denna och ända sovmorgonen vi har i veckan är värdefull, så härligt man kan sova ut och bara njuta av livet!
NU fick jag lite brottom käönnde jag sitter fortfarande och äter frukost och har verken sminkat mig elelr något, ska cykla om 40 minuter hinner jag?!
Men de är en soft dag idag, föst ett litet möte med ettorna om modevisningen på öppethus, sen blir de sömnad för hela slanten, måste bli klar med kavajen , men tyvärr kan de inte bli någon bild på den för som sagt min kära mobil är stendöd så har en skruttmobil sålänge, men de kommer.
Sen har vi även idrott idag, paddla kanot de är livet mysigt att sitta ute i en liten båt och tänka på allt och inget.

Nu måste jag göra min kalr så jag inte kommer försent. Brottom Brottom !!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0