Praktiken fixad

Jag har världens underbaraste Farfar, tusen tack. Min Kära Farfar har fixat en hel lägenhet till mig under min praktik, kan de bli bättre?
Ringde även min Praktikplats idag, personalchefen verkade vara väldigt snäll, men hon slutar tyvärr till min praktik, men de blir nog en minst lika bra sne också tror jga, detta blir den tredje personalchefen under den tiden jag har haft kontakt med Bik Bok :)



Så nu ser jag pram emot 3 underbara veckor nere i Vbg och man får chansen att lära känna den underbara lilla staden.
Sjukt nice!

Men påtal om praktik så har Sofia fixat praktik i Jkpg, kommer bli så kul under de 3 eller var de 4  veckor du ska bo hos mig :) så denna teroninen kommer gå fort och den kommer vara rolig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0