ingen bra dag

Idag har de som sagt inte varit min dag, när jag vaknade i morse ville jag bara dra täcket över huvudet och sova, va inte alls pepp på att gå till skolan, men va ju så illa tvungen så de fick bli en lång och hrälig dusch så man vaknade till lite åtminståne,
Fört fårnmn 8.10-11-25 hade vi samhällskunskap plågsamt emn de gick väl hyffsat bra lärde jag mig något denna gången? NEJ troligtvis inte,
sen hade vi sömnad resten av dagen lite slappare i alla fall men måste bli kar med den där kavajen snart så man kan stressa vidare med nästa plasgg som ska sys och sen ett helt projektarbete ska vara klart snart med, sätt fast Sofia!!
Så när jag kom hem va jag helt slut hade både ont i magen och foten, men foten är väl ingen nyhet , så de blir mys med massa tända ljus och kolla på idol 2008 nu:)
och hoppas på en bättre dag i morogn, snart helg!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0