Förkyld:S

Nu har höst förkylningen slagit i ordentligt, kanske inte gjorde de bästa valet iår när jag drog till Parken? men de va skojj att danska lite, de blev ingen längre visit där, åkte hem vid hav 12 vilket kanske va lika bra bara för att jag skulle vara så pigg som möjligt idag när jag ska plugga massa. Vi får se vad amn orkar med förkylningen tar på krafterna. inte så kul när man har massa planer framöver. men men
ska föröska få in en bild på de som inhandlades igår på min lilla shopping tur. inget märkvärdigt men alltid kul när man får med sig något hem.
De blir med shopping på onsdag eller torsdag, elelr i alla fall en sväng ner på stan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0