Bil körning

Veckan har varit hyffsat bra hitils trots att man blev förkyld men de är på bättringsvägen nu, när jag kom hem fårn jkpg igår fick jag äntligen sätta mig i bilen helt själv de va en underbar upplevelse,sen tog jag och syrran och mamma oss en liten tripp till vbg för att hälsa på praktiken och hämta resväskorna hos farmor och farfar, de va mysigt man fick shopping mani när man gick förbi alla affärerna vet massa kul jag vill köpanu pengarna ska bara räcka till också, så vi får ta de i omgångar nu:)
va även i gbg en liten runfa i torsdags med emelie, mysmys:)

nu måste man fixa sig innan man ska åka iväg till Josse <3

Puss


Kommentarer
Postat av: minna

näär sk vi ses älskling? <3

2008-09-20 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0