time is not enough

Idag har jag jobabt mellan 9.00-18.00 förmiddagen va seg och rycker gjorde ondare än någonsin, men eftermiddagen gick betydligt snabbare och va roligare. Jag säger bara de Byggarbetare och Elektriker sen får ni räkna ut resten själva :P I morgon blir de återigen arbete tänkte börjar vid 8 om man orkar sig upp så tidigt.
Tiden räcker verkligen inte till och ändå har man lov :S hur ska detta sluta? jag har så grymt mycket jag behöver göra, när man kommer hem är man seg och trött äter lite sen blir de att man hamnar vid tv:n eller datorn.
Jag måste ta tag i mitt lilla liv och försöka hinna med allt som ska göras nu i höst de kommer bli kämpigt men ska försöka göra de bäsat av situationen.

Nu ska jag snart in och passa grannarna igen medan föräldrarna är ute på promenad, tänkte träna lite och bli fit :P kan behövas om man ska nå målen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0