Shopping för hela slanten

denna veckan har de blivet endel shopping eller inte så mycket i och för sig men mycket spring i affärer och kika in va som har kommit till butikerna nu i höst, igår köpte jag mig en söt lite kavaj fårn gina som jag spanat in väldigt länge men nu äntligen lyckades jag köpa den, sen blev de även en plånbok:)

idag har de varit en stressig dag, först mönsterkonstruktion jobbigt och segt sen, satt man hos frisörerna någon timme och blev fixad i håret till modevisningen som ägerrum i morogn, så nuhar lilla jag lockigt hår, man kanske ska permanenta de? de tyckte Emma i alla fall att de va värt att tesa för hon trodde jag skulle passa i de så de blir nog nästa steg;)
sen blev de en snabb runda på stan och lite Onyttig mat på domken fy fy fy varför äter jag ens där :O
lyckades få med mig en skinnjacka hem fårn våran snabba runda på stann, är ganska osöker på om jag ska behålla den:S den va sjukt fin men dyr, och kommer jag anväda den? :O så nu får jag ta en riktig funderar och tänka igenom om jag ska lämna tillbaka eden ellerej får rådråga syster när hon kommer senare ikväll:)

Nu blir de bara mys resten av kvällen :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0