Lugn dag

Idga har de varit en ganska soft dag trots allt, SÖmnad, nästan klar med allt till projektet hoppas på att bli klar tills nästa vecka. sen hade vi svenska redovisning den gick ganska bra den också vill jag säga,
Sen va de typ första gången på några veckor som jag orkade vara seriös på bilden så lyckades måla en bild, de blir till att måla som bara den i helgen har ju inget annat planerat, bara lite små saker.
Va på ett långt och intressant elevrådsmöte idag också, fick massa block och pennor mm och fick veta hur mycket rabatt vi får på våra kära studentmössor vi beställde igår ;)

VA nere och fixade nycklen åt fia idag me så nu kan hon också låsa upp dörren. Nu är hon å praktiken och jag sitter och knarkar i mig Te så gott ;)

Lugn kväll ikväll då ladda för en lugn och fridfull helg med massor utav träning,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0