Jobba jobba jobba

Idag har de varit en hur seg dag som hellst, jobbat fårn 11.00-17.30 segt men pengar får man ju alltid, men de känns att man har jobbat i alla fall för ont i ryggen och nacken får man alltid :S så ikväll har de blivit en lugn kväll vid tv:n
snart blir de väl sängdags antar jag upp och jobba i morgon igen, när ska jag få lov? jag jobbar ju varje lov, men jag får ju trots allt pengarna men jag behöver vila ut någong gång !!
Hade 300 olika tankar i huvudet undertiden jag jobbade idag också. . . tankarna bara flyger runt när man är ensam och kan släppa allt som är runt och kring än.
De ska bli så skönt när praktiken börjar då är jag helt ensam och kan tänka på allt hur jag vill ha de och vad man ska göra för att lösa vissa situationer, de är svårt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0