Höst sjukan fortsätter

Fy va tråkigt de är att bara ligga och vara sjuk, fast ändå rätt skönt slipper allt tjat och få vara ifrån allt en liten extra stund så man hinnen tänka igenom de en gång till utan att göra massa saker fel.
Idag har dagen mest bestått av vilande och slappande i sängen och soffan kommer bli en stor fet soffpotatis efter detta tro mig om jag inte redan har lyckats bli en?
Nej men nu efter denna lilla höst sjuka så ska jag väl försöka dra igång med träningen igen när jag kommit på plats i skolan och allt, de blir väl förmodligen nästa vecka om jag lyckats bli frisk då.
Ikväll blir de mys med siis kolla tv och äta lite, pappa och mamma jobbar ikväll.
Krya på dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0