Studiedag

idag har vi haft studiedag =) skönt kan man lugnt säga =) jag har hunnit med massa trevliga saker =)
men mestadels av dagen har bestått av pluggande :P började redan kl 8 på morgoen och la inte ifårn mig böckerna fören kl 13.15 jag har faktiskt hunnit med väldigt mycket idag =) jag har färglagt alla bilder till kultur och stilhistoran sen har jag även skrivit 3 texter så nu är de inte mycket kvar innan den ska in =) vilket bli skönt att slippa den sen=) så mitt mål är att bli helt klar innan veckan är slut =) kommer jag lyckas? ja de får vi se på söndag=)

sen va jag tvungen att packa och dra ner till pappa så fick han köra mig till synsam har märkt att jag inte ser som jag borde på långt hålll måste anstränga ögonen mycket:S så lika bra att kolla upp de och de visade sig me jag fick nämligen starkare linser på båda ögonen :S hmmm inte så kul men nu får vi hoppas att jag ser med dom utan att anstränga mig=)

sen blev de en lång och tråkig bussresa upp till jkpg :S suuurt säger jag bara men de gick hyffsat fort ändå=)
sista teroi lektionen idag me =) de va skönt ! nu är de bara plugga plugga plugga som gäller inte långt kvar :S :)
ska köra på freag me de sa bli trevligt hoppas de går bra och om ni inte vill riskera era liv så håll er inne alla ni som bor i jkpg :) ;) haha fast så illa borde jag inte köra :)

i morgon är de näst sista provet för terminen =) sköönt håll tummarna för mig allihop=) nu ska jag plugga lite på de så gott som de går  iaf

KRAM S

robin <3

Kommentarer
Postat av: Majken

hallå vem är den här robin?! =) jag har aldirg set honom och nu vill jag att du slänger upp världens största bild på honom!!!!!!!!!! ;)

2008-05-29 @ 01:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0