Gratis är GOTT

igår när jag vaknade hade jag fått 3 sms om att idrotten var inställd :P vilket va skönt för de va ju inte den roligaste idrottslektionen vi skulle ha haft :) så jag kunde sova vidare hur länge jag ville :) för vi som hade gjort svenska provet och spelat upp teatern va även lediga fårn svenskan så jag va hel ledig ! hur skönt som hellst nästan i alla fall=)
sen begav vi oss hem till Vicke och grillade och fixade iordning oss inför Spring Insperation som vi var hel taggade för =)
Trevligt va de i alla fall=)

Gratis är gott brukar de också heta =) och de va de också för på mässan innan modevisningen så serverades de massa godsaker som man tog till sig =)
En underbar kväll med massa Mode och Skönhet =)

image56            image57

KRAM S

Kommentarer
Postat av: Sandra, klasskompis hihi

haha, jo gratis e gott xD men de var juh inte lite du tog med dig heller... HAHAHAHHAHAA *asg*

2008-05-05 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0