Sofias lilla äventyr

Hej alla små charmtroll där ute=)

Nu va de ett tag sedan jag skrev i min lilla kära blogg så jag får väl passa på nu när jag har fått ork till att gröa de =) de är så mycket som har hänt sen sista får jag börja med att berätta=)
jag har inte varit i skolan så mycket denna veckan ni anar inte hur skönt de känns=) slutade ett i torsdags och då åkte jag hem=) så jag har en lång helg framför mig =) gick till skolan igår och hämtade siis för man har ju självklart ingen husnyckel längre :P men de gjorde inget med en lite promenix =) mötte en solstråle på vägen :P hehe
sen blev de lite slappande hemma ända tills jag gick in till älsklingarna och lekte lite med dom =) mysigt =)
sen så hade jag en hel skön kväll framför mig =) jag städa och fixade med alla mina skor och slängde några utslitna osv.
sen blev de bara slappande vid datorn =) Jag har fått mig en ny liten vän =)
jag fattar inte att de kan finnas en sån underbar människa som OLA de bode finans fler av den sorten fler OLOR åt folket/SOFIA =) de är eftertracktat =) snackade en lång stund med honom =) kul kul

idag vaknade jag ganska tidit endå med tanke på att jag va ledig. Mammsen hade e tagit ledigt idag för vi skulle åka på ett litet äventyr idag=) jag har kört inte minder än 20 mil idag uniefär jag fattar inte att jag verkliogen kan köra bil så bra som jag kan =) de är bara kul =) de gick som en dasn även idag=) shoppade lite de blev den efterlengtade skorjan som har varit slut i alla J.C butiker men idag hittde jag den och en enda fatts de kvar avsetdd för mig ;-) sen blev de ett puder och ett nagelack också = )

nu ska jag nog städa upp lite i alla mina skåp i mitt rum och fixa och trixa lite =)

PUSS på er söötnosar !!

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

sv* Japps. Jag har sett den massa gånger. Älskar den=)

2008-03-14 @ 23:33:47
URL: http://kimza.blogg.se
Postat av: Majken

tack så mycket :) men det är inte den här designenjag skall ha. det är därför det står udner construction längst upp. den är bara tillfällgi och den riktiga kommer i eftermiddag (: kram

2008-03-15 @ 09:05:31
URL: http://majkenheanesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0