Grattis =)

hejsan söötsaker !

idag är de min kära systers 15 års dag =) grattis grattis till henne =)
har väl inte gjort så vidare mycket idag packat allt nu =) sen ätit lite tårta och nyligen va jag på handbollsmatch =) sista för säsången för a-laget , en ganska seeg match men alltid lika kul att kolla i alla fall=)

jag har lite små planer som jag nog ska klura lite till på innan jag avslöjar för mycket =)
nu har jag äntligen druckit klart den där reningsdrickan =) 20 hela dagar har gått nu så sköönt =)
får hoppas att man kan fortsätta känna skillnad bara =)
imorgon blir de förmodligen shopping å stan efter skolan och sen massa massa pluggande till provet på tisdag klantig som man är glömmer man böckerna i skolan :S SURT!! men de ska nog gå bra i alla fall får vi hoppas =)

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0