Fnatt ;-)

hehe vilket ord =P hehe fast idag fick jag verkligen fnatt i skolan eller heter de så=P hehe vi söger de i alla fall=)
hur som hellst jag kännde bara för att sy sy och sy massa och de gjorde ajg me och sen på eftermiddagen fick jag ännu mer fnatt och bara ville plugga massa va va de med mig? fast de va väl ganska bra för jag målade 7 st bilder i dag i alla fall till kultur och stil =)

sen fick jag veta att de blir förmodligen en ganska slapp hemma helg denna veckan och de tackar jag inte nej till för de behöver jag verkligen om jag ska bli klar med bildeno ch kultur och stilhistorian i tid !!! sätt fart för guds skull!!

så min heg kommer bestå av massa massa plugg mest bild och kultur och stil =) fast avslutas förmodligen med en visit på lager 157 =) massa kul förhoppningsvis

sen tänkte jag att man kanske ska fixa lite ny musik på mobilen och så är ganska trött på den jag har sp nu blir de att lusta reda på vad som verkligen är SOFIA musik som man kan lyssa på jämt=) hehe men de ska vi nog ta reda på =)

nu måste jag läsa lite till svenska provet i morgon=) de ska nog gå kalas bra får vi hoppas =)

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0