Starta om på nytt?

Nu är loggen i lite rörese igen får jag hoppas =)
va inte så nöjd med min bloggdesign den känndes inte som mig :P så jag fårgade min kära kusin om hon kudne något om sånt så hon satt och fixade lite med bloggen igår =) men jag vet ej om de heller känns som mig :P tänkte kolla runt lite och få insperation och skissa lite på hur jag skulle vilja hade med fäger och så :P sen åfr jag se om någon kan hjäla mig och slutföra de =) någon som har tips på bra bloggdesigners sominte tar betalt (A)

Tänkte i vilket fall som hellst börja vara mer seriös med mitt bloggskrivade nu=) i alla fall fårn och med min 18 års dag :) jag ska försöka göra så gott jag kan med de i alla fall:) har fått så mycket insperation av vissa bloggar och vill få lika bra resultat som do mså de är väl bara att sätta igång antar jag=)
så jag säger lycka till lill mig själv :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: sofia

Schysst då att du inte gillade den gammla ;)

2008-07-24 @ 16:59:39
URL: http://sofijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0