Städtajm

Idag har jag verkligen varit duktig om jag får erkänna de själv. Mitt rum har varit väldigt dammigt i flera veckor nu, och jag är vanligtvis den som tar atg i saker och ting i första stund och inte flyttar fram de hela tiden men nu har jag varit så förbaskat trött och har inte orkat att städa och plocka iordning på mitt rum. Dammet har legat i högvis på golvet och saker överallt så de ahr rent ut sagt sett ut som ett bombnedsalg. Men så idag efter en lite tupplur och lite vilande så tog jag fram dammsugaren och städade hela mitt rum inklusive min toalett de ni=)
Nu ska jag laga lite god mat till mig och min kära syster =) så får vi se om jag lyckas med de också idag!

Puss


Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

2008-07-08 @ 22:27:17
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0