Adam Tensta

Igår efter allt jobbande och slit bar de av till Boårs. Asså gu va mysig stad igentligen jag fullkommligt älsar deb staden.
Först blev de lite shopping stor fyndade Rea är verkligen något man älskar.
Detta blev de


Rosa linne
en skarfs
2 bikini överdelar
en västa
Allt från Gina Tricot


och i all hasft när jag och siis springer runt på stan säger hon ta upp kameran fort vi måste ta kort där är Adam Tensta så vi gick fram till han och fårgade om vi kunde få fota.



ser kanske lite rolig ut på den bilden men de är ändå jag och Adam Tenstad :) han är ju allt en liten läckerbit eller va tycker ni?

Så för att sumera de hela lite kortfattat så va de en lyckad kväll med god mat, och shopping och en mycket mycket bra konsert!

PUSS





Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har åxå en sån hjärtbikiniöverdel =), köpte den för typ 20 kr lr nåt men har aldrig använt den, den har så dålig passform på mig, hoppas den passar dig bättre ^^

2008-07-14 @ 15:24:49
Postat av: Emma

haha vem fan är adam tensta? :P

2008-07-21 @ 18:33:28
URL: http://nma.blogg.se/
Postat av: minna :)

han ääär snygg!

2008-08-06 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0