18 år idag!!

woho!!!
Idag fyller jag 18 ÅR!! Grattis till mig =)
De suraste va att man va tvungen att pallra sig upp kl 5 och jobba :S inte så vidare kul. Men vet ni jag blev bjuden på fika idag av dom snällisanra på jobbet, men de va inte för att jag fyllde åt utan för att dom skulle fira att de snart är semester men se sa jag att jag fyllde år så då ställde sig alla upp och sjöng för mig är dom inte bara för söta =) hehe
Nu blir de god mat och dricka =)
Och så ska jag njuta av en underbar dag!!



Puss

Kommentarer
Postat av: Världens SÄMSTA kusin

GRATTIS GRATTIS GRATTIS min älskade kusin. Har tänkt hela veckan att jag ska ringa idag å så glömmer jag det. Jag vågar inte skicka sms nu för det är sent. Men hoppas att du hade en underbar dag! Tusen kramar

2008-07-16 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0