Träning

Fy va duktig jag känner mig nu när jag kommit igång med min träning på allvar!! ska försöka träna på gymmet 2 ggr i veckan ooch gå ut och gå mycket och simma en gång i veckan=) och sen så har jag börjat med mina dagliga situpps också=) måste verkligen komma i form nu =) så vi får se hur de gpr med de =) jag hoppas att de kommer så som på en räls ! hehe =) fast man ska väl inte ta ut något i förskott ?

Sen har jag ju slutat helt  med godis och sånt också=) känner mig stolt, ska klara mig längre denna gången än vad jag gjorde sist=P då klarade jag bara 3 månader eller något =P fast nu ska jag klarat 1 månad snart=) utan ett ända söt sug ! de börjar bra !!

image13


har tränat med Nicole idag också=) super nice brännat massa kallorier!! =) sen ville Emma att jag skulle dra med och träna power yoga på torsdag så vi får väl se hur de blir medden saken=P xD jag är ju typ stel som ett kylskåp=S men men de kan man ju alltid träna upp=)

nu ska jag göra mina dagliga sittupps! =)

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0