photoshop ?!

Mitt stora mål här i världen är att jag Sofia ska försöka lära min photoshop =) undra hur de kommer gå ? men jag hoppas att mitt resutat så småningom kommer bli lika bra som Marias och Elins =) de är bara att börja trixa lite smått när man väl har ett program så klart som kanske är e viktigaste i de här fallet. Så sätt lite fart Sofia och skaffa de =) joo de ska nog gå att ordna på ett eller annat sätt hoppas jag =)

Idag har jag också funderat lite extar på Högskolor som kanske är lite smått intressanta i mitt fall=) men inte värt att säga något än . . men de kommer nog de också tro mig =) ska försöka fårga Elin lite om hennes utbildning och om hon rekomenderar den =) den de verkar trotts allt super kul=) och ska prata lite extra med kusinen också =) så vi får se hur de blir . . .de ät ju ändå trotts allt ett och ett halvt år kvar men de är alltid bra med lite förtids planeringar =) sånt är ganska typiskt mig =P


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0