Nevnariens TÄVLING !!

Även jag tänkte delta i Nevnariens tävlig =)
Nevnarien är en av alla fantastiska bloggar jag följer dag ut och dag in det går bara inte att missa, jag har fått så sjukt mycket insperation av både henne och massa andra . . det är sånt som är så kul att man får insperation av andra =)
Och nu tänkte även jag delta i hennes tävling där man har chansen att vinna en av hennes fantiska bilden hon har illustrerat !! Och om just jag skulle bli den lyckliga vinnare så skulle denna bilden få hänga i centrum på min vägg =) Men hon har ju så enormt många vackra bilder att välja mellan så de är svårt att bestämma sig men jag har ända lycktas komma fram till den bilden jag tycker mest om och de blir denna vackra bilden  =)

Motivering:  har fått massa insperation av dig ! så om just jag skulle vinna denna vackra bild så skulle jag flyga rätt upp i taket med en gång !!!

Så nu är det bara att sätta sig och hålla tummarna tills den lyckliga vinnaren dras =) så nu börjar denspännande väntan på att vinnaren ska dras !

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0