Lite smått och gott =)

Nu känner jag mig väldigt duktig =) har sytt klart min jacka eller nästan har bara lite lite kvar men de ska jag strax göra, sen har jag skrivit rent allt på kultur och stilhistorian, gjort klart religionen och skickat in den och likadant svnskan. Kan man vara duktigare på ett lov?? Jag har nog aldrig varit så duktig på ett lov i all fall. . . nu ha jag bara 3 bilder kvar som jag ska försöka måla i morgon sen är jag helt klar och kan ta de ganska lungt nu när skolan börjar de känns kals bra =)
Man kan ju helt klart undra vad som har flugit i mig egentligen =O har jag blivit knäpp? Fast detta verkar lovande för jag lovade ju mig själv på nyårsafton att jag skule bli bättre med pluggandet nu 2008 och inte bara skjuta upp allt hela tiden utan göra de så fort som möjligt, och att skjuta upp saker till senare tillfällen är jag väldigt duktig på att göra =S Nu har jag i alla fall kommit ikapp med lite av de som jag låg efter i, eller jag har aldrig legat efter i mer än bilden och den har jag inte gjort än men de kommer nog i morgon får vi hoppas om inget annat kommer ikvägen nu, vilket inte är helt omöjligt men jagska föröska göra mitt bsta för att få den klar =)

Sen har jagvarit ute och lekt i snön med Agnes och Malin idag =) kulkul =) de är nästan så man blir avundsjuk när man får dra dom i pulkan =( ibland önskar jag att jag var de där lilla barnet som alla ville ta hand om och gulla med, och bli lite uppassad. Men NEJ så är de inte längre de är bara att inse att den tiden är förbi, nu är jag en stor flicka och snart fyller man ju 18 också elelr de är väl ett halvår kvar =) men dit längtar jag =) och på de halvåret ska jag :
♥ plugga massa teori till körkortet
♥ modevisning på erikshjälpen xD
♥ sy och designa massa nya kläder
♥ eventuellt åka till trysil och åka skidor =)
♥ åka till tyskland och fira farfar
♥ eventuellt om vi har tur åker vi även till österrike och åker skidor =)
♥ praktik i 3 veckor hmm. . .de kommer väl inte bli kalas roligt men de får gå i alla fall, jag lär ju överleva i alla fall =)
♥ träna massa hoppas att de blir så =) 
♥ bli seriös med mitt projekt arbete för jag har trots allt bara lite mindre än ett år på mig nu att bli klar =S vissa kan se de som lång tid men de tar tid  har jag märkt inom andra ämnen när man ha en viss tid på sig och bara skjuter upp saker hela tiden, den tiden man slösar ångrar man sig sedan i slutet att man har slösat bort för då hade den tiden varit Guld värld
   det kommer säkert häda massa mer under den tiden =) men sen ska jag även
♥ kolla på balen
♥ sluta 2:an
♥ kolla på studet utsläppet
♥ kanske gå på någon studet fest om man får =)

Jag känner mig som en helt annan människa nu efter de förflutna året =) jag är inte som jag var innan eller jag tror inte de i alla fall =P de lär jag väl märka i slutet av veckan så jag återkommer nog med de innan jag säger allt för mycket om den saken =)

puss på er alla sööta människor där ute <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0