Ensamheten har börjat =(

Då har allvaret och Ensamheten börjat igen =( inte så vidare kul =) de va mycket bättre innan sakar den gamla vanliga tiden =( den som inte längre finns mer och den kommer väl aldrig mer existera antar jag =( DET ÄR VÄRDELÖST !!!!!
 
Men man får väl göra de bästa av situationen helt enkelt =) inte mer med de=)
så nu ska jag bara ta de lungt =) och kolla på tv =)
sen pratar jag ju så klart med min lilla ängel i telefon Minna <3 älskar dig å otroligt mycket gumman MISS YOU <3<3

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll. :)

2008-01-07 @ 19:02:57
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: minna ;)

JAAAG ÄLSKAR DIG SOFIA!

2008-01-07 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0