vad är kärlek?

Vad är kärlek:

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
när du fnissar som en liten flicka.
När man känner nått man can´t denie,
when the eagles fly, over mountains high.
När all oro är som borblåst och försvinnen,
när simba återvänder i lejonkungen.
När man bara drar replik för att slippa krångla,
min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon, och tittar bak med huvudet ut
ser man galen ut.
Det hör igentligen inte hit att höra,
det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med elin, en sommarnatt lång,
och vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom
När elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv, våga chansa och se hur det går.
Vad är fegt, vad är mod, what is love?
Baby don´t hurt me, don´t hurt me no more.
Från en afton som doftar lite WMCY,
tack göteborg ni är kärlek för mig!





ja de kan man ju allt fråga sig ibland eller ganska ofta ! det är inget lätt ska man veta =p varför sitter jag här och skriver om kärlek?? jag vet ju knappt va de är ? :O men men de lär jag ta reda på tids nog
bara jag inte va så FEEG & KRÄSEN ! vaför ?
men de är nog som e kompis sa till mig för ett tag sedan du ska inte ta vem som hellst du förtjänar någon av bättre ! där har vi nog ett av de större problemen i denna fårgan . . . men de är nog ganska bra och vara kräsen ibland =) hehe afst inte alltid ibland kan de bli för mycket !!måste hitta ett mällanting =)
de finns ju två sidor av kärleken som ni alla kanske redan visste och de är de som är så förbaskat trist !!
de mysigaste och romatiska sidorna och sen finns de ju de där förbaksat svarta hel enkelt kålsvarta sidorna då hjärtan blir krossade så man måste veta vad man ger sig in på alla blir vi krossade en vacker jag =( och de är de osm gör så ONT!! och de är då man bara vill dränka sig och gå under jorden men de löser inga som hellst problem =S
jag vet inte om jag kommer våga mig in på de spåret men en vacker dag kommer väl de också ske hoppas jag =) men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge som man brkar säga jag överler helt klart även om jag får vänta ett tag till !

en annan kompis sa till mig förra veckan att jag va sjukt dessperat  men de kan jag absolut inte hålla med om =S jag kanske va de när vi lärde känna varandra men nu har jag äntrast som person helt och hållet jag är inte samma sofia som ni lärt känna en gång i tiden och tur är väl de =P hehe eller jo ibland när de gäller vissa saker då är jag absolut samma sofia . . .

haha aha nu va de slut tjatat om alla kärleks problem=P nu ska vi vara glada =) och ta varje dag som den kommer och vara glada för att vi har alla dessa underbara vänner som vissa dagar kan vara hel jobbiga men dom betyder ändå mest av allt de får vi aldrig glömma

PUSS!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0