Seeeg dag

Först och främst måste jag tacka för igår =) det va e mysig kväll hemma hos Enocson ! Kollade på Melodifestivalen och grillade marshmallows. . . . och åt god mat =) Sofia hade typ världens mysigaste rum =) asså jag kan inte förstå hur grymt bra hon är på att måla =)

Ja idag har jag inte gjort så mycket vaknade sent =P käkade frukost sen kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort idag =S joo jag sydde en tröja på förmiddagen som inte är helt klar tänkte måla lite på den elelr något =P fast vad vet jag inte . . .

sen har jag fixat til de lite i mitt rum =) jag måste säga at tde blev verkligen super mysigt =) nu är de bara två saker som fattar en spegel och ett par lister som pappa förmodligen ska sätta upp i morgon=) sen är mitt rum helt klart =) efter ca 1 års tid=P hehe

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0