Melodifestivalen 2008

Dagens och årets första melodifestivaldeltävling är idag =) ska snart åka ner till Enocson där vi ska käka och kolla på melodifestivalen tror jag i alla fall=P den som lever får se=)

De som ska vara med idag är i vilket fall

E-type & the Poodles- Line of Fire
Face84- Alla gamla X
Velvet- Deja vu
Brandur- Lullaby
Michael Michailoff- That´s Love
Amy Diamond- Thank you
Suzzie Tapper- Visst finns mirakel
Christer Sjögren- I love Europe

Nyfiken som jag är så har jag redan tjuvlyssat =P och jag tycker E-types låt och velevt är de klart bästa i denna deltävlingen=) fast jag har ju i och för sig bara hört 1 minut på varje låt =P

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Kommer inte kunna se det.. Attans!

2008-02-09 @ 18:51:07
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0