Melodifestivalen 2008

Lite snabbt om hur Idas18 års pary va igår =) massa mys måste jag börja med att säga (A) de började med att vi åkte med Ida hem till Vaggeryd =) vi blev välkomnande med en jätte god drink =) sen blev de mys och massa prat i soffan och så posade vi och Idas pappa va forograf xD sen blev de jätte lyckad och god mat som Ida hade fixat tillsammans med sin mamma och pappa =) tusen TACk!! kyckling med sesamfrön på och en jötte god sallad med avokado och äpple i =) mums ! sen drog vi oss ner i källare för massa bubblande i bubbelpolen och bastande =) mysmysmys =) vi sprang även ut i bikini för att känna på vattnet iskallt må jag säga :S men va va gött att springa in i bastun direkt =)
sen blev de mys i soffan med en sog smoothie =) och massa annat smarrigt =) alla va så trötta så vi kollade på NYHETERNA xD hehe fast sen orkade vi sötta på en film i alla fall =) de blev hem till midgård de har jag inte sett på hår och dar=P hehe men lika bra varje gång =)

Melodifestivalen ikväll då =)
kvällens tävlade

1. BWO-  lay your love om me
2. Frida feat. Headline- upp och hoppa
3 Therese Andersson- when you need me
4. Patrik Isaksson & bandet- under mitt tunna skinn
5. Caracola- smilinh in love
6. Ainbusk- jag saknar dig med
7. Eskobar- Hallelujha new world
8. Mickey Huskic- izdajica

vet ej om de är i samma ordning men de lär vi märka =) de är i alla fall kvällens bidrag =)
jag tippar på Frida & Bwo =) eheh asft de fanns fler bra låtar =)

Nu blir de mys till melodifestivalen=)

i morgon får ni veta hur de gick ni som inte kollar på den

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0