LOV!!

Ja nu äntligen är de lov =p fast jag måste erkänna att det går så sjukt fort nu för tiden =S tiden bara rinner iväg så man hinner knappt med längre .... fast det skadar ju aldrig med lite lov =) men frågan är ju vad man ska hitta på ? fast jag har nog endel skolarbete jag måste ta mig igenom. . .lite bild, lite kultur och stilhistoria, lite matte och sen så hade jag tänkt att designa mig två munktröjor, en rosa och en grå =P kanske kommer någon bild på dom sen när dom e klara=) om dom blir vill säga =P
Sen blir de väl att man är ute mycket om vädret tillåter =)
Kanske ska shoppas lite med syrran också=P sen får jag ta dagarna som dom kommer fast de viktigaste och nervösaste dagen på lovet är i vilket fall ALLA HJÄRTANS DAG inte för att de är alla hjärtans dag utan för att jag ska ta min allra första körlektion så lite pirrig är man ju så klar =P

image30

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Lexie

alla verkar få lov nu, jag får vänta till vecka nio :P

2008-02-08 @ 21:36:51
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Emma

galet! den bilden va verkligen fiin! =)

2008-02-09 @ 16:28:56
URL: http://nma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0