Fota

Jag ska försöka börja bli lite bättre på att skiva men framför allt lägga in bilder för min blogg är så tråkigt när man inte hur några bilder så ska ta tag i den sagen!! Ett stort framsteg är ju i alla fall att jag har tagit med mig min kamera hem så får väl föröka fota lite i helgen nu när man har tid / om man får någon tid så klart =)
Jag funderar starkt på att läsa fotografisk bild på individuella valet i 3:an för som ni kanske inte visste så älskar jag att fota, eller framför allt kolla på andras foton och bli inspererade =P hehe  fast de har nog inte märks så mycket eftersom jag har så dåligt med foton på bloggen men de kommer nog så småning om =) är inget proffs så ni har inget att förvänta =P men man måste ju börja någon gång =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Avskriven

en snabb reflektion :) välj annan färg på texten i dina inlägg, svårläst med rosa på vitt :)

2008-02-01 @ 22:40:12
URL: http://www.avskriven.se
Postat av: thomsen

aaw tack =)=)=)

2008-02-02 @ 13:44:07
URL: http://thomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0