En kall lördag morgon

I går kväll bestämmde jag att jag skulle gå ut och gå innan frukosten, men när jag vaknade och kollade ut så var de frost på bilarna och när jag kollade på termometern så såg jag att de va  oj oj oj.... så kallt har de inte varit på evigheter vad jag minns i alla fall. Men sagt och gjort jag tog på mig mina kläder och började traska utåt =) det va så himla skönt..ingen man måste tänka på när man går helt ensam man kan tänka på vad man vill så mina tankar släppte loss och de behövdes nog =) ska nog ta en runda sen igen tror jag fast lite senare när de har blivit lite varmare. 
Jag har precis skrivit en arbetsansökan som jag ska skicka in senare idag till två stycken äldreboende =) man måste ju tjäna lite pengar i sommar i alla fall=)


PUSS♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0