Emma "the looovedoctor" has spoken

Emma "the looovedoctor" predikade för mig igår=P hehe de va lite spännande men typ allt visste jag redan KÄRLEK är inget man leker med som sagt för man blir sårad och de blir vi alla någong gång men de är en del varför kälek är så himlans svår. . . så ibland kan man bli riktigt rädd för kärleken och fråga sig vad de finns för mening med den.  .. fast soamtidigt som man ser underbara par som e är lyckliga som aldrig förr då kan man bli rätt imponerad av vad kärleken också kan innebära =) sånt är så himla underbart och se=)
det bästa och roligaste man kan vara med om är nog att man ser att någon av ens närsta kompisar har dehelt underbart och är lycklig då blir man mycket starkare och lyckligare själv också =) de har jag precis märkt=) helt underbart !

image41
Idag har de inte varit en så vidare bra dag, behver man säga mer än krig i klassen??  fast dagen har ju bara blirvit bättre i alla fall de kan man ju trösta sig med =)
jag har ju två roliga saker att se fram emot tråts allt =) idags 18 års party på fredag och sara som komemr och hälsar på mig på torsdag och fredag nästa vecka =) guuud va länge sen de va gumman ! då ska vi busa i jkpg minsann !!

När allt inte går so mdu vill och något är jobbit då kan jag tipsa er att lysnna på denna fantastiska låten
den gör än glad !



PUSS på er alla där ute och ta hand om er och ta vara på den kärleken ni blit tilldelad de kommer en dag för alla (A) ! ♥

Kommentarer
Postat av: iDa

Du min underbara ängel..

Hoppas innerligt att allt kommer att ordna sig! Vill inget hellre! Men vad som än händer Sofia, så står jag där bakom dig! Finns där för dig!

-KÄRLEK till Dig!

2008-02-19 @ 20:10:56
Postat av: Majken.

nah, jag tycker jag behöver det bara :) kram!

2008-02-20 @ 21:14:47
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0