Då va de slut på engelskan då!

Hmm har jag gjort rätt val med att hoppa av engelska b? joo jag tror nog de för jag klarar de inte de är sjukt svårt =S ska satsa mer på matten hur de nu kommer gå ?? =P hehe de lär vi märka. . .
jag är så förbaskat trött på skolan så jag orkar knappt vara där ? fast en sak ser jag fram emot och de är 3.an de individuella valet de ska bli så kul om man får de man har valt = ) det står fortfarande mellan, Webbdesign,fotografiskbild,hälsa och livskunskap & massage. . de jobbigaste är att man inte kan kombinera ihop de som man vill för man måste ta hänsyn till vilken termin de är på och ifall de är förmiddag osv. men jag tror de lutar åt fotografisk bild och hälsa och livskunskap=P hehe har verkligen tröttnat på att sy och måla har ju inga ideer länge =S eller jo de har jag väl men de är bara inte kul längre =S

Nu väntar jag på att min mat ska bli klar =) har lagat pasta gratäng väntar på att den ska bli klar=)

Efter lite vila efter maten blir de ett hårt hemma trängs pass tror jag med massa massa sit upps vil lfp den där platta magen=P hehe =P
Har ju börjat ett lite nyttigare liv efetr nyår så vi får hoppas att de kan hjälpa de hela lite =P ska väl försöka bli ännu lite nyttigare o mde går genom att minsa sockerintaget =) jag har redan bötjat de genom att sluta äta godis, nu är de bara kakor och saft och läsk som ska bort vilket jag ändå inte dricker så ofta så de ska nog inte bli några större poblem=P

NU ska jag käka !!

PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0