Nyårs förberedelser

Idag är de bara Nyårsförberedelser som gäller. .
Först blir de inköp av lite mat och fixa med de. Sen måste jag hem och sy har två eller nästan tre saker som ska sys till i morogn, Först och främst ska jag fixa pappas byxor som blev stora som hus men han får skylla sig själv. . sen måste jag lägga upp Alexandras klänning de blir nog inte så svårt får vi hoppas. Sen kom ju problemet med vad man jälv ska ha på sig till nyår ska fixa klänningen Lisa sydde till mig så man har den i resärv.
Sen får de nog bli lite träning och planering idag också hur ska man lägga upp de kommade året för at tde ska bli så bra som möjligt? De är en svår fråga.
Har någon lite tips så skriv gärna de :)

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0