dagarna bara flyger fram

idag har de varit en lagon seg dag, började med samhällskunskap som igentligen skulle hålla på mellan 8.10-11.30 men vi hade turen att få sluta 10.45, har man flyt så har man snart har vi väl missat minst på lektioner men de gör inget alls.
Ingen höjdar lunch i skolan heller så vi käkade ganska snabbt och gick upp och satte oss och sydde och chillade vid datorn på våran extra lång lunch som varade i ca 2 timmar innan nästa lektion skulle dra igång.
Hade inga kanppar till kavajen så kunde inte göra klart den idag så fick den briljanta iden att jag skulle sy en kjol, min första ide va att jag skulle haft ett trikåtyg och sen en spets över men min lärare fårgade varför jag skulle ha trikå när jag likaväl kunde haft ett vävt tyg, så till sist blev de ett creamvitt glansigt tyg med svart spets övert riktigt snyggt kanske blir en jul och nyårs kjol om relutatet blir bra?
bilder kommer i helgen blir nog klar i morgon hoppas jag :) med både kjolen och kavajen och kanske till och med morgonrocken till vårat projekt :)

efter skolan bar de av ner mot stan stor fyndade idag, eller nja inte precis men lite blev de allt
ett silver schampo
ett par öronhängen
en ring
ett par leggins
och sist men inte minst va jag inne på make ut store och bokade tid till min sminkning som förmodligen blir av nästa tisdag om han inte skrev in fel i datorn:S vilket jag inte hoppas för jag behöver verkligen nytt smink, slut slut slut

ikväll blir de bara att ta de lugnt, plugga och träna :)

Kommentarer
Postat av: Malin Björk

Hej

Det samma, säg till om du kommer upp och hälsar på någon dag.



Du jag har nog redan förätit mig, blir lite varje dag... Blev ju massa över från helgen.



Nej du jag har inte önskat mig något speciellt, alla lyckas bra endå. Du då?



KRam

2008-12-08 @ 20:03:54
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0