18 December

Varnade på morgonen och ville bara ligga kvar i sängen hade ingen lust till att gå till skolan, men när man väl kom dit drog de igång och va ganska kul till slut, sydde som attan idag allt va ju tvunget att bli klart idag och i nödfall i moorgn, så nu är passa byxor snart klara bara upplägget kvar på dom dom är jag sjukt nöjd med förutom en sak som förstör hela byxorna :S om dom ser ok ut  på han sen så komemr de in bilder i helgen, sen är de bara knapphål och knappar kvar på min lilla kavaj sen är även den klar.
Snart äntligen kan vi lägga detta bakom oss och ta tag i balklänningarna , beställde mitt tyg idag de blir ett mörk lila hoppas de bli snyggt velade som bara den svårt de där emn tyg och modeller man ska ju inte tröttna på den under detta halvåret vi ska hålla på och sy dom.

Snart är alla betygen på plats inte måpnga kurser kvar nu i 3:an

Avslutade kurser:

Hantverk A: VG
Hantverk B: VG
Hantervk C: inte fått betyger än
Estetveckan: VG

Hantverks orientering: VG

Material kunskap: VG
Mönster Konstruktion A: VG
Bild A: VG

Bild B: VG

Kultur och stilhistoria : MVG

Dator kunskap: MVG

Matte A: G

Engelska A: G

Svenska A: VG
Historia:
Naturkunskap : MVG

Foto: MVG
Formgivning: VG


Återstående kurser

Matte B:
Sveksa B:
Bild C:
Hantverk D:
Idrott A:
Samhäll:
Hälsa & livskunskap:
Arbetsmiljö:
Servis:
Mönsterkonstruktion B:


Tror inte de är några ämnen jag har glömt eller? Men i vilket fall som hellst så är jag ganska nöjd med mina betyg :)

Imorogn blir de jullov :)

~Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0