Insperationen flödar

Va ute på en lite promenad va bara tvungen att gå ut och röra på mig för man blir som en soffpotatis om man bara ska ligga inne vid datorn hela helgen.
Halvvägs på promenaden stannade jag till och kollade på när David fotade och pratade lite med honom, väldigt trevligt att träffa dig (:
sen gick jag vidare och funderade och fick massa insperation, vi får se vad den insperationen kan leda till.
När jag  va ca 500 meter fårn huset började regnet bara ösa ner så när jag kom hem såg jag ut som om jag hade blivit i puttad i ån eller något :S
Så nu sitter man vid datorn och fryser och ahr återigen inte så mycket att göra.

Pusss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va det du som skrev i min blogg :)

2008-08-23 @ 17:35:15
URL: http://lovejsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0