Helt underbar

Igår träffade jag Josse en stunde på kvällen. De va ett tag sdan kan man nog allt säga, jag har jobbat, hon har jobba, sen vatt i grekland så de ahr inte blivit av att man har kunnat träffas men nu äntligen!
Du är helt underbar<3
Vi gick runt och pratade massa, och träffade Dick en väldans snäll och söt pojk va de där.
Sen träffade vi även Per uppe på Månsa av alla ställen.
De blev en mysig kväll gumman, och dom blir de fler av :)

Nu ska jag fixa mig sen in och passa mina så tjejer, och senare blir de en tuff gokart kamp ;) lycka till alla men jag hade tänkt att vinna får se hur de går :)

Pusss


Kommentarer
Postat av: Emma

a vi hade skit kul!!! :D:D

matchen sög men snygga killar ;)

2008-08-09 @ 18:02:34
URL: http://nma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0