Vår snuvan har brutit ut !!

Ja nuhar den förbaskade vår snuvan brutit ut på MIG och de är jag inte ett dugg glad över :S kunde de inte drabbat någon annan nu när de är helg och allt snart :S fast ico hför sig så drabbar den väl ganska många vid denna tiden på året så jag får väl försöka göra mitt bästa för att bota den på egen hand kännermig väl lite bättre nu än va jag gjorde innan =)

någon som ha planer inför helgen?

hmm jag har i alla fall några små planer om de skulle kunna fixa sig me skjuts någon gång :S hehe de är så förbaskat dåligt bussförbindelser på helger i den lilla hålan jag bor i !! blää på bussarna !
får se hur de löser sig hade tänkt träffa Josse i alla fall co hsen kolla hockey med lite annat folk om planerna blir som dom är tänkta. .
sen på lördag bli de nog bara ta de lugnt och försöka sy massa och plugga lite mindre kul att plugga kanske men de fr väl gå de me inget man överlever väl i alla fall=)
sen söndag blir de nog också ganska lugnt kanske träffa Josse då me och sen hockey på kvällen?

får se hur planerna blir :P men typ så är de tänkt =)

slapp dag idag på praktiken föresten slutade kl 1 =) dröm dagen fast i morgon blir de bättre slapp praktiken helt så börjar inte förens 12 i skolan gött gött =) ;)

KRAM S

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag ska på konsert i helgen :)

2008-04-17 @ 19:53:07
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0