Julafton <3

Idag har de varit en super mysig julafton med bara familjen vaknade ganska sent fixade iordning mig och sen följde jag med mamma och pappa ut på en lite promenad :P hehe när vi kom hem fixade vi iordning lite mat och hade de allmänt mysigt =)
sen kollade man ju så klart på Kalle Andka en tradition som inte går att missa =) efter de blev de julklapps dags =)
fick min efterlängtade symaskin =) , en morgonrock =) , parfym . m.m
det har varit en kalas bra julafton fast de fattades ju en sak =P släckten =S men dom kommer ju som tur var i morgon =)

aha och sen va de ju midnattsmässa idag också =) första gången jag var på den men kul va de i alla fall massa fin sång =) Hilda du strålar så när du sjunger och du va verkligen super sööt idag =) fast de är du ju alltid <3

nu ska jag sova för börjar bli ganska tröttklockan är ju som sagt var ganska mycket =P
ha en fortsatt bra jul =)
pusspuss på er all <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0