Hmm . . .??

Ja nu är de ju så att man äntiligen är klar med Engelska A =) super gött och man klarade ju de galat också va rädd för att jag skulle få ett ig men nej de fick jag inte utan jag fick ett starkt G !! Sofia känner sig inte mer än JÄTTE stolt över sig sälv =P hehe
men nu kommer man till ytterligare ett problam =( och det r att man måste välja om man ska läsa Engelsa B vilket inte är obligatoriskt ut man får välja de om man vill =S och min lärare tyckte inte jag skulle göra de och hon på sol tyckte inte heller de men ifall man behöver de till högskola och sånt så måste jag ju för man vill ju inte plugga på komvux sen precis =S hur gör man i detta fall?
och sen komemr ytterligare ett problem jag är snart klar med Matte A också har bara ett ynka kapitel kvar de är gött de också för Matte B är också frivilligt som Engelsa B så hu gör man jag hatar matte och många säger att B kursen är mycket svårare och min matte lärare sa att man var tvungen atta lägga ner mins 3-4 timemr i veckan hemma och de harjag verkligen inte tid med =( och jag vet ju inte om han överdrev men aja jag vet i viket fall inte hur jag ska göra =(
det blir väl att man får gå och snacka med muppen (muppen= studie och yrkesvägledaren)  första dagen efter lovet =) och hoppas att de samtalet leder någon vart =)

nu ska jag sluta tänka på skolan för idag och bara ta de lugnt och fortsätta dricka min glögg =) och ta mig en bit av godis brödet =) ME LIKE <3

ha de gött
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0