2008 =)

Gott Nytt År !!


image7
Hoppas 2007 har varit ett kalas bra år =) men vi får hoppas att vi kan göra 2008 till ett ännu bättre år =)
detta var ju verkligen inte en nyårsafron som är värld att minnas så mycket kan jag ju säga i alla fall men jag tänker inte säga vad jag har gjort för då kommer ni bara skratta =P nu lägger vi det hr året bakom oss och säger välkomen till 2008 =) me like <3

jag hoppas på att detta året kommer att vara fullt av nya händerser och mycket annat skojjigt, jag ska föröska ha kul detta året i alla fall =) och inte bara sitta här hemma och uggla hela jävla tiden för de har jag gjort imprensip hela 2007 =S och de va rinte varit så vidare kul =( men nu glömemr vi alla gammal skit och går vidare =)  !!!

Nu när de är nytt år och allt så ska man ju försöka knåpa ihop något/några nyårslöften och det har jag jag lyckats med ännu en gång men problemet är att jag aldrig kan hålla dom =S men iår är mitt störsa nyårs löfte att jag ska hålla mina nyårslöften =) hehe
och de svåraste och kanske de vanligaste nyårslöftet är ju så klart att sluta äta godis och sånt =P en gång för alla så har jag bestämmt mig för att jag ska lyckas med detta =) och de hoppas vi på =) !!

så till sist ill jag önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR !! och hoppas på att ni alla har haft en kalas bra nyårsafton eller i alla fall försökt göra den till något bra =)

Ta ett sandkorn i taget
så kanske det blir som du tänkt dig

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0